[49]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[49]

ی کم حرف دارم ک باید بگم تا ی کم خالی شم ...

 

چن روز همش دلتنگم ، همش دلم هوای یکیو میکنه

 

امروز سرکلاس دیدمش ولی دلتنگی کم نشد

 

اومدم خونه ، نتونستم دیگ تحمل کنم براش نظر گذاشتم

 

ک حالشو بپرسم

 

ک ی کم از دلتنگیم کم شه ولی ناراحتش کردم ،

 

خدایا منو ببخش ک ناراحتش کردم

 

خدایا خودت میدونی ک چقد دوسش دارم ...

 

بخدا خیلی دلتنگش شده بودم خیلی ...

 

خدایا فقط ی چیز ازت میخام مواظبش باش


التماست میکنم مواظبش باش

 

خدایا سپردمش دست خودت ...

 

.

 

.

 

.

 

" امروز دوستم ساعتای 2:30 بود ک بم زنگ زد

 

گفت میای بریم سعدی کار دارم

 

منم باش رفتم ، کارشو انجام داد گفت بریم

 

ی چیزی بخوریم ، گفتم بریم

 

نشسته بودم داشتم ب همه ی دنیام کسی ک

 

خیلی دوسش دارم فک میکردم

 

پیش خودم گفتم خدایا کاش الان میدیدمش ،

 

رومو برگردوندم طرف خیابون ک دیدم

 

همه ی دنیام رد شد از جلوچشام ،

 

مث دیونه ها بلند شدم ب دو رفتم تو خیابون

 

تا سر خیابون رفتم ولی نبودش ، خیابون شلوغ بود ...

 

دوستم گفت چیشد کجا رفتی ،

 

گفتم هیچی ی بنده خدارو

 

دیدم گفتم ببینم خودشه یا ن ... "

 

دیگ مطمعن شدم ک خدا هوای دلمو داره

 

خدایا بابت همه چی ممنون

 

خدایا شکرت

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, ] [ 19:25 ] [ h ] [ ]